Změňte „spící leady“ na „žhavé zákazníky“
Lead Nurturing (vzdělávání kupujících) je jedna z nejprogresívnějších technik, jak vzbudit zájem o své produkty a služby u konkrétních zákazníků. Jedná se o strategie a řešení, kdy zásobujeme ve správný čas správné uživatele informacemi, které ho právě zajímají.
Lead Nurturing je osvědčená metoda pro zvýšení šancí na uzavření obchodu. Je prováděna systematickým poskytováním relevantního obsahu ve správný okamžik nákupního procesu.
Lead Nurturing spolu s automatizací marketingu provází uživatele na jeho nákupní cestě a buduje silnější, důvěryhodnější vztahy při výrazném zkrácení prodejních cyklů.
Automatizace marketingu vám pomůže zjistit, v jakém stádiu nákupního procesu jsou vaši zákazníci a zda jsou připraveni uzavřít obchod. Následně automaticky doručí tyto informace vašim obchodníkům, spolu s historií jejich aktivity, která jim pomůže lépe pochopit potřeby zákazníka.
Prodej nikdy nekončí – stejně jako marketing. Použijte své integrované systémy pro identifikaci žhavých leadů a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Pokud jsou vaše CRM a Marketing Automation platformy integrované, můžete koordinovat a sladit své prodejní a marketingové úsilí na celém životním cyklu zákazníka.