Sbírejte data a generujte leady!
Webové formuláře jsou prvním krokem v komunikaci mezi vámi a potenciálním zákazníkem. Ten poskytuje kontaktní informace výměnou za adekvátní hodnotu – případovou studii, zajímavý článek nebo slevu.
Nejdůležitější vlastností formulářů je to, že se získané údaje automaticky importují do systému a následně je možné na ně navázat nejrůznější automatická pravidla (odeslat e-mail, přiřadit tag či dát oznam obchodníkovi).
S marketingovou automatizací můžete vytvořit profesionálně vypadající formuláře rychleji, než jste kdy považovali za možné. Není nutné znát žádný programovací jazyk, vše je snadné a intuitivní.
Vložit vytvořený formulář je pak možné buď vložit přímo do konkrétní webové stránky, zobrazit v banneru či přímo ve vyskakovacím popup okně.
Možností, jak využít formuláře je opravdu celá řada:
K přihlášení uživatelů do newsletterů nebo zákaznických průzkumů.
K získání kontaktních údajů výměnou za stáhnutí dokumentů, slevových kuponů či přihlášení se do soutěží.
V elektronickém obchodě je možné je využít při objednávkách či při opuštění jednotlivých fází nákupního procesu.